Retourneren
Hier hebben we een aantal veelgestelde vragen over het retour policy bij Bulq beantwoord:
Kan ik een artikel retourneren?
We doen er alles aan om de beschrijving en afbeeldingen zo nauwkeurig en correct mogelijk weer te geven bij BULQ. Als u echter bij ontvangst van uw levering besluit dat u een artikel wilt retourneren, kunt u dit doen door in te loggen op uw account om de retour autorisatie te regelen. Items die zonder toestemming worden geretourneerd, hebben hoogstwaarschijnlijk een vertraagde verwerking tot gevolg. In dit geval zijn we helaas niet in staat om de kosten van retourzending te dekken, dit moet u zelf betalen. Na ontvangst van de geretourneerde artikel (en) in een verkoopbare staat, compleet met individuele productverpakking zoals verkocht, wordt een volledige terugbetaling van de kosten van het product (en) teruggestort op uw Paypal-account of creditcard / betaalpas van waarop de oorspronkelijke betaling is gedaan. Houd rekening met 7 werkdagen voordat een terugbetaling kan worden verwerkt.
Voor hygiënedoeleinden kunnen we alleen retouren van ondergoed of lingerie accepteren als het item als defect of fout wordt beschouwd, het verkeerde item is verzonden.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U hebt wettelijk het recht om uw volledige bestelling binnen 14 dagen na de datum van de fysieke ontvangst van uw bestelling te annuleren voor een volledige product teruggave plus een terugbetaling van de standaard basiskosten voor verzending. U bent echter wel verantwoordelijk voor de retourzending en u moet bewijs van verzending behouden. U hebt dan 14 dagen vanaf de datum van uw annulering om de volledige bestelling in de originele verpakking te retourneren. Dit recht strekt zich niet uit tot annulering van deelbestellingen of bestellingen die niet in de originele verpakking en in verkoopbare staat zijn geretourneerd. Ook worden alle teruggaven teruggestort op de Paypal-rekening of betaalpas / creditcard waarmee de betaling voor het eerst werd gedaan.
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan schriftelijk contact met ons op via klantenservice@bulq.be
Wat moet ik doen als een artikel defect is?
Als u artikelen voor teruggave wilt retourneren in overeenstemming met uw consumentenrechten, logt u in op uw account om een retour machtiging te regelen. Hiervoor gelden enkele voorwaarden. Als het item binnen 30 dagen na ontvangst defect blijkt te zijn, zullen wij de kosten van retourzending regelen, naast de kosten van het geretourneerde artikel. Kunt u ook inloggen op uw account om een retour machtiging te regelen. Houd er rekening mee dat wanneer het nodig is voor het inspecteren van defecte items op BULQ, het verwerken en rapporteren 30 dagen kan duren vanaf de ontvangst van het artikel.
Ontbrekende of beschadigde items?
Hoewel we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat alle artikelen volledig worden voltooid binnen uw bestelling, moeten af en toe waar artikelen ontbreken in uw bestelling, de klantendiensten hiervan binnen 7 dagen na ontvangst per e-mail of telefoon op de hoogte worden gebracht. Evenals extra zorg te betrachten bij het verpakken van uw bestelling, dienen alle items die zijn ontvangen beschadigd fotografisch bewijsmateriaal binnen 7 dagen na ontvangst per e-mail aan de klantenservice te worden doorgestuurd.